Passa al contingut principal

Fent camí

Benvolguts lectors, em dic Núria Baltrons i tinc anys d’experiència, d’autosuperació, de lluita i de felicitat. Me’n queden molts d’aprenentatge, però l’edat és tan sols un nombre.
Llegir, viatjar, pensar i estimar són les meves grans passions. Sóc molt dolça però, si ho prefereixes, sóc diabètica.

Us estareu preguntant com heu arribat fins aquí, desitjo que quan llegiu les darreres paraules hàgiu trobat la resposta.
Fa un temps vaig decidir emprendre el que seria el meu treball de recerca. I, què millor que dedicar tot el meu esforç a la malaltia que m’acompanyarà en aquest llarg camí?
Durant el procés he comprès que no tothom contempla la malaltia des del meu mateix punt de vista. I ho entenc, no és fàcil acceptar allò que se t’ha imposat i saber-ho portar davant la dispersió.
He escoltat testimonis amb experiències molt complicades i també n’he viscut. Tot aquest seguit de fets em van portar a la creació del meu primer vídeo. En tres minuts de gravació, més que de paraules, parlo de sentiments.

Vaig fer un pas per apropar-me a tots aquells que no troben respostes i per empènyer als que han trobat la força a indicar com trobar-la.
I jo segueixo aquí, gaudint d’aquest gran projecte que se’ns presenta.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Moments màgics

http://vimeo.com/248601691 Avui en Jaume  Subirós  m'ha fet arribar aquest vídeo. No puc evitar emocionar-me cada cop que el veig, vau aconseguir que el 17 de desembre fos un dia ple d'emocions i mostres d'humanitat. Va ser un dia molt important per a mi i poder recordar-lo és increïble. Gràcies